A FUNDACIÓN

A Fundación Banda de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra ampara á Banda e a labor formativa da Escola de Gaitas e Percusión.

A Fundación Banda de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra promulga a valorización, o respeto e a transmisión interxeracional tanto da música como da tradición galega. Estas labores son realizadas a través da Banda de Gaitas, activa dende o ano 2001, e da importante labor formativa da Escola de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra. Un proxecto formativo, dirixido por Hipólito, creado para dar a coñecer, respectar e transmitir tanto a música como a tradición galega a través da gaita e percusión galega e que conta con cifras tan importantes como estas:

A Escola de Gaitas nace en 2005, inicialmente coas Escolas do Salnés (Vilanova de Arousa), Deza (Lalín), Morrazo (Cangas), Centro (Pontevedra) e Sur (Vigo) .

A Escola comeza a súa andaina con  278 matrículas, na actualidade estamos preto das 700. En Agosto do 2015 a nova corporación da Deputación de Pontevedra rescinde o apoio a Escola quedando con dúas Escolas, Vigo e Pontevedra.Hoxe en día, a Escola é un viveiro de alumnos para moitas agrupacións e asociacións muscaís da provincia.

Este proxecto formativo está dirixido a todos os interesados, rapaces e adultos. Alumnos que poderán disfrutar desta formación definindo idade, niveles, etc…

FORMULARIO DE VINCULACIÓN

NOME E APELIDOS:
O TEU DNI OU CIF:
ENDEREZO:
MAIL:
OPCIÓNS DE PAGAMENTO
ESPECIFICA AQUÍ A OPCIÓN QUE MÁIS CHE INTERESE
CANTIDADE COA QUE DESEXA COLABORAR:
Nº DE CONTA:
(PARA A DOMICILIACIÓN MENSUAL DA CANTIDADE) (OBRIGATORIO)
Lin e acepto o tratamento dos meus datos nos términos sinalados na clásusula adicional sobre protección de datos.
Acepto o envío de comunicacións comerciais sobre productos e servizos de Escola de Gaitas e Percusión da Provincia de Pontevedra.